Du är mitt vackraste nederlag

Snart är det helg, känns lite konstigt. Har börjat morgonen med ett mattepass och det gick bra, känner att jag har börjat få in flytet i det där nu. Fick mig inge kaffe imorse när jag ville och blev måttligt irriterad, när jag tillslut fick det var det så blaskigt så det gick inte att dricka. Inte så nice!

Ska snart bege mig på lunch, alone, men jag måste fan äta, är hungrig som en gås. Efter lunch står engelska på schemat och nu måste jag skriva den där jävla dikten, jag vill verkligen inte. Svenska efter det och då ska jag tydligen få "demonstrera" lide redi skånska för tösarna å pågarna i klassen ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0