Det här med Rasmus

Mina vänner vet det redan sen några dagar och det är nu facebookofficiellt så ni lär ju alla märka att jag är singel nuförtiden. Det var mitt eget beslut och det var av många olika anledningar, jag vill fokusera på skolan, träningen och mina vänner och har inte samvete att placera honom så långt ner på priolistan. Har dessutom varit jobbigt för mig många månader med honom, så efter många jobbiga dagar stänger sig hjärtat till slut.

Det finns bara en person i hela världen som är den rätte, jag tror fortfarande att Rasmus kanske kan vara den för mig, annars hade vi aldrig förlovat oss. Är det meningen att vi ska vara kommer tiden föra oss tillsammans igen och tiden kan man inte bestämma över. Händer inte det så får jag bara ta och överleva.

Förresten tycker jag det inte är helt okej av alla er som tycker synd om honom, men inte känner någon medkänsla för mig. Det är inte lätt att ta beslutet att lämna personen man älskar mest av allt i världen.

Du är världens finaste människa Rasmus ♥






Kommentarer
Postat av: Lina

Jag finns här för er/dig/han! <3 Som du säger, är ni menade att vara tillsammans så hittar ni tillbaka till varandra senare i framtiden :D

2011-01-19 @ 13:05:06
Postat av: Scott6120

Big tnks for interesting and useful site!

2011-06-10 @ 11:52:56
URL: http://scott6120.blog366.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0