Crystal clear

Har ingen direkt lust att blogga, men någonting ska man väl få ihop. Har precis mejlat iväg alla affischer och det jag gjort, känns skönt. Ska snart gå ner i källaren och köra en halvtimme/45 minuter på crosstrainern beroende på hur min stackars kropp mått av flera veckors vila. Det är dags att ta tag i det där nu, har drömt om träning hela natten och nu längtar jag som fan till Rebecka kommer hem och skolan börjar så vi kan dra och träna igen. Jag ska satsa på fem dagar i veckan nu :)


Kommentarer
Postat av: beakis

Jag kommer hem på lördag så vi kan ju köra igång på måndag... Men min konditon lär ju vara på -56 :) jag har också drömt att vi var och träna dock blev jag kinappad när jag skulle gå till bussen... :D Ska vi träna fem dagar i veckan nu elller? :D Jag är på isf

2011-01-03 @ 09:21:06

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0