I need freedom now and I need to know how to live my life as it's meant to be

Strömavbrott här i byn för ett tag sen, inte särskilt trevligt. Nu är det inte så att jag inte klarar mig utan datorn och tvn, men bara det att ljuset försvinner, man kan ju inte göra nånting alls! Hade i alla fall tur och fick tillbaka den efter ett tag, så nu fungerar livet igen. Ska åka till min faster snart och boka platser på Thailandsflyget, det närmar sig! Exakt sex veckor kvar nu, helt sjukt egentligen.

Hade en trevlig lunch med Robert idag i maffiarummet, som bara används av oss och jag funderar på allvar att flytta in där, ingen skulle märka något. Han fixade lunch bestående strips, kyckling och curry så nu luktar alla mina kläder och hela min kropp curry, inte helt okej! "/ Blev en massa dumsurr också byggde vi en snögubbe på taket genom ett fönster. Ja, det är en stripsnäsa.



 



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0