Allvarligt?

Vaknade imorse och tryckte på snooze en gång, sen när det ringde andra gången trodde jag det var första gången så snoozade igen. Så jag vaknade 20 minuter för sent och då var det som helt meningslöst, så somnade om för att ta 8.50-bussen. Trött var jag visserligen, men upp tog jag mig. Fixade allt och gick hemifrån, om än någon minut sen. En bit längs vägen känner jag i fickorna och inser att jag har busskortet i handväskan jag lämnade hemma. Toppen!

Så nu vet jag inte hur jag ska göra, vill verkligen åka till stan, har ju fixat mig och allt. Har dessutom bokat spinning 17.30 så jag får väl ha det som motivation till att åka in till skolan för en lektion. Tur man gillar att spendera dötid på sin skola!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0