6 månader...

Åh jag vill bli 18 nu! Längtar till allt som har med saken att göra, körkortet först och främst, att kunna dricka vin till maten ute, krogen, bara en sån grej som att få sjukanmäla mig själv. Längtar även jättemycket till jag får tatuera mig. Jag har inte ens frågat om jag får göra det nu, jag vill inte göra det hos någon som tatuerar personer som inte är arton, i min värld gör inte en seriös tatuerare det.

Jag vet precis vad jag vill, var och varför och jag vill göra det nu på en gång.

Jag kan verkligen inte rita, men jag kände ändå för att kladda ner något lite sådär hastigt, bara för att känna. Det ska föreställa en vitsippa och det är den enda blomma jag skulle kunna tänka mig att tatuera in, brukar tycka många blommtatueringar blir för kopierade på något vis. Vitsippan symboliserar något viktigt för mig och handleden är det enda stället den hör hemma på, tänker inte ens börja förklara.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi måste ju bara ut näru fyller 18 ;)

2011-01-27 @ 21:02:29

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0