2010

Har haft ett härligt år med tre underbara resor, massa underbara händelser och det har varit väldigt odramatiskt och enkelt, tacksam för det, jag behövde ett lugnt år. Mycket fokus på skolan har det varit och mycket sitta-hemma-och-göra-ingenting.

Hur har året 2010 varit för dig? – Bra :)
Bättre än förra året? – Ja :)
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Rom, Riga, förlovningen
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja
I så fall vilken? – En hel del
Har du kysst en främling? – Jag tror inte det?

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Mysig ^^ <3
Har du varit kär? - Jag är
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/begått självmord? – Hoppas jag inte
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – nej
Varit i slagsmål? – Nej.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - småsaker ja, har varit ganska skötsam faktiskt :o
I så fall vad? – kanske umgåts med lite fel folk
Har du skämt ut dig? – ja
Har du ljugit för en vän? – kanske några lindrigare för att slippa prata om vissa saker, skulle inte förvåna mig
Har du varit ute en hel natt? – nä
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Nti-gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? – ja
Hatar du någon på din skola? - nej
Har du gjort något framsteg? – enorma!
Haft alla rätt på ett prov? – har knappt prov



VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja
Har du förlorat en vän? – nej, men har glidit ifrån en mycket
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, jag hoppas inte det
Har du ljugit för en bästavän? – som sagt, kanske en liten vit lögn
Har du haft en relation med en vän? – nej


Kommentarer
Postat av: Lina

Nästa år försöker vi bättra på oss.. det vill jag lova <3 miss u

2011-01-06 @ 17:12:40

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0