You had your chance but moved too slow

Skola. Det är inte långt till lov nu. Fem lektioner. Skönt! Att stiga upp 5.15 imorse var inte jätteroligt kan jag meddela. Sen att fiket är stängt på skolan gör inte saken bättre heller, utan kaffe funkar det inte att ha matte åtta på morgonen. Engelska nu, vi ska spela spel som vi får gjort själv. Jag och Josefin har gjort ett spel med utmaningar som innebär att man ska ha ihjäl folk så vi får se hur stor del av Mp09 som lever efter lektionen!

Hem, plugga matte, åka tillbaka till stan gå på Zumba, sova i Luleå. Så ser resten av dagen ut också får vi se när jag får tillbaka lusten att blogga ordentligt.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0