Vill ha!

Sen i december någon gång har jag blivit jättemycket för att måla naglarna och fixa med dem. Tyvärr är jag inte jätteduktig och jag har heller inte alls rätt grejer för att öva upp mig. Det är i princip bara Dependlack och riktigt dåliga tandpetare. Så nu har jag massa grejer jag vill ha!

Allt det här är från Nelly och det är nagellacksborttagning på burk, du stoppar ner fingret, vrider också är nagellacket borta. Jag är riktigt trött på stinkande borttagningsmedel och bomullsrondeller! Nagellack med extra smal borste för att måla detaljer, nagellackstorkare också självklart dekorationer både i form av 3D-klistermärken och vanligt glitter.



Kommentarer
Postat av: beakis

tandpetare ? :OOOO

2011-02-14 @ 21:39:36

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0