Veckans träning

Blev inget av det här förra söndagen, helt enkelt för att jag bara tränade två dagar den veckan eftersom att jag var sjuk. Den här veckan har jag däremot tränat riktigt mycket! Såhär mycket satsar jag inte på att träna som standard, mest för att jag inte tar mig till gymmet på helgerna vanligtvis. 4-5 dagar i veckan är mitt mål.

Nästa vecka ska jag försöka få in en till gång konditionsträning, börjar med spinning imorgon. Orkar inte göra någon fin bild av det här, så vi gör tråkig mellanstadienivå.

Måndag: Styrketräning, helkropp + jogging/promenad
Tisdag: 30 minuter på crosstrainern
Onsdag: Tvåtimmarspasset! Helkropp styrka, 20 minuter jogging/promenad
Torsdag: Zumba!
Fredag: Vila
Lördag: Styrkepass, fokus på armar och rygg.
Söndag: Magpass

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0