Veckans träning

Tror jag ska börja sammanfatta veckans träning här varje söndag, mest för att det blir smidigt för mig att jämföra och få en överblick över hur jag tränat. Sen är det även motiverande, om jag tex bara tränat två dagar en vecka ser jag det svart på vitt och kanske tar nya tag nästa vecka.

Kanske ni blir lite motiverade av det också? :)

Själv är jag nöjd med den här veckans träning, mest för att jag för första gången kört två pass på en gång och dessutom joggat för första gången sen i somras. Mina största framsteg på sistone ligger i ryggen, som jag känner mig väldigt stark i, och i magen som börjar komma i form.

I veckan ska jag satsa på kondition och fettförbränning, så ska försöka få in spinning och indoorwalking.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0