Trött! =D

Just nu är jag så galet övertrött så jag bara skrattar åt, ja, allt. Jag kom precis hem från Rasmus, vi har spelat lite Yatzy och ätit nudlar, det var grymt längesen jag åt nudlar och märkte verkligen nu hur dåligt min kropp mår av det. Men det är snuskigt gott! Jag åkte hem för jag var rädd att somna där, man vet aldrig vad som händer på andra sidan E4an ni vet.

Nu ska jag njuta av friheten att kunna sitta framför datorn på tok för länge, för jag får sova imorgon! Till sällskap har jag en söt katt :3



Idag fick jag för mig en ny grej, kamel i fez. Någon som sett Hipp hipp, djur i hatt? Ni vet, get i fez? Well, jag tror på kamel i fez! Jag ritade den, bara för att jag var trött...


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0