torsdag

Har ingen lust att blogga just nu. Mitt liv är galet stressigt. Jag har aldrig tränat såhär mycket någonsin och nej, jag klagar inte, det är härligt. Dock krockar det dåligt med att jag har jättemycket kvar att göra innan jag reser till andra sidan jorden. Mwah. Jag håller på att få någon slags inflammation i mina stackars ben nu efter fyra dagars träning och jag gillar det inte. Kände igår när jag försökte springa lite att det tog emot ordentlig och efter zumban idag gjorde det ont. Så nu blir det vila imorgon och hoppas jag inte dör!

Imorgon lovar jag att skriva någonting, kanske hej, kanske en rapport om vädret, kanske en analys av världspolitiken. Den som lever får se!

Johanna på sin femtonårsdag, bilddagboksredigering, man bara måste älska dom ♥


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0