Stan och gymmet

Dålig uppdatering här, men har inte orkat bry mig. Igår blev det skola, gymmet, sen drack jag något glas vin med Rasmus, Sara och Gustaw också spelade vi massa kort och sånt. Trevligt! Idag var jag med pappa och Ingela i stan och handlade allt som behövs inför resan, solkrämer och massa sånt. Efter det drog jag till gymmet och sprang lite. 3.9 km på 25 minuter, jag är stolt över mig själv! Sist jag sprang sprang jag i 20 minuter och då tog jag mig 2.9 km, det är alltså en hyfsad ökning.

Det jag fick med mig från stan idag var en allergispray, ett par stödstrumpor, solskydd för läpparna och såntr "tråkigt". Sen fick jag mig en tunn tröja att ha för att skydda mot solen, utan att svettas ihjäl också ett par shorts att sova i. Shortsen kommer sitta superfint i sommar att fara ut och springa i eller bara mysa i, de är jättesköna!

Tröja på rea från Monki, 80 kr, ordinarie pris 200 kr.

Shorts, Intersport, 150 kr :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0