Söndag

Känns faktiskt som att jag gjort något i helgen, wow! I fredags drog jag och Sara till Bebban där vi drack lite, blev att kika på film också massa fjortissvammel, han måste tro att vi är helt blåsta nu. Igår var det öppet hus på skolan och det var grymt segt, men var i alla fall trevligt att träffa lite folk på helgen, brukar ju aldrig göra det. Sen drog jag och Rasmus och åkte bil jättelänge, allltid lika härligt.

Kvällen spenderades med en timmes styrketräning i källaren och det var riktigt skönt! Idag ska jag åka till gymmet hade jag tänkt, tre går bussen och då blir det ett långt pass delvis ensam och delvis med Rebecka. Ska klämma ur det sista ur mina muskler sen bränna lite fett till jag tar mig hem igen.

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men det är bara att gila läget.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0