Ska äntligen få träna!

Jag tränar inte på helgerna för att det är så långt till gymmet, så brukar köra stenhårt på veckorna istället. Nu har jag dock varit sjuk så har inte kunnat träna varken igår eller i förrgår så jag har inte satt min fot på gymmet sen i fredags! Nu ska jag dock äntligen få träna! Om 45 minuter åker jag till Luleå och spenderar två timmar på gymmet medan Rasmus tränar fotboll, åker alltså med honom. Härligt!!

Ska köra stenhård styrketräning har jag tänkt.

Ben, för det var grymt längesen jag gjorde det.
Armar, behöver verkligen biffa upp mig så jag orkar armhävningarna på corepassen.
Mage, som sagt börjar den komma i form så ska inte låta det förfalla nu!
Rygg/axlar, alltid skönt ♥

Tror jag ska köra mitt vanliga pass + lite extra övningar och avsluta med att plåga magmusklerna på alla vis jag kan. Sen tror jag att jag helt enkelt powerwalkar den sista timmen.

Till sommaren hoppas jag på en sån här kropp !


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0