show a little more

Jag vill inte blogga, men jag måste ju hålla er uppdaterade på vad som händer i mitt spännande liv. Just nu sitter jag i mitt kök och gör ingenting, bortsett från att gosa lite med katten. Kom precis hem från skolan, jag känner mig verkligen inte frisk. Fan! Jag som skulle satsa stenhårt på konditionsträningen i veckan. Aja, har bokat 60 minuter spinning på torsdag så får ladda upp till dess istället.

Ledig imorgon, mysig, mysigt. Men nu börjar jag längta sjukt mycket till vita stränder, fruktiga drinkar, varma kvällar, härliga middagar, solsken och allt det där...

Fyra veckor kvar, ni kommer vara så förbannat sura på mig när ni sitter här och fryser !
;D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0