She had the world upon a string

Jag är trött. Riktigt, riktigt, trött. Jag har multimedia nu och jag orkar verkligen inte med Flash, det är så tråkigt. Om en timme slutar jag och då ska jag åka till gymmet med Rebecka för 30 minuter core följt av en timmes afro och latindans, första gången vi provar på det här nya passet, kul! Det heter typ fredagsparty och ersatte afron då det inte kom nog mycket folk dit och det här blir mitt enda "fredagsparty".

Kvällen kommer bestå av Maxmat och bio och absolut inte alkohol eller fest. Kanske det blir min andra nyktra helg i sträck? Hade varit ganska häftigt. Just nu vill jag ändå bara sova hela helgen, så kanske satsar på det.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0