Minishopping

Om det är någonting jag älskar så är det att köpa småsaker! Det ger samma tillfredsställelse som dyrare grejer, alltså nu menar jag det här lilla lyckoruset man får när man shoppar. Självklart uppskattar jag en klänning mer än ett nagellack, eller gör jag det?

Igår köpte jag lite nödvändiga skolgrejer, fyra matteblock och tre bläckpennor också en ny fräsch deo. Nu har jag precis kommit hem från en sväng kring Lule med Rasmus. Körde verkligen budgetalternativen, min plånbok håller inte för mer. Det blev en body scrub, body butter och ansiktsmask. På söndag ska jag ta en liten spakväll med Rasmus tänkte jag, använda dessa gosiga produkter och sätta mig i bastun ett tag.

Måste bli av med all äcklig döhud nu innan jag åker till solen så man får sig en snygg bränna ju!

Kameran är hemma i Töre så får bli riktigt pinsamt dåliga mobilkamerabilder



Kommentarer
Postat av: Jakobkaia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-11-09 @ 14:05:14
URL: http://jakobkaia.unitblog.com
Postat av: Jakobkaia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-11-09 @ 14:05:24
URL: http://jakobkaia.unitblog.com

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0