Mean girls och svett

Kom precis hem från mitt bästa gympass någonsin! Är grymt hög på endorfiner och kan inte sluta le, visste ni förresten att om man springer i 45 minuter ger det samma effekt som att ta 10 mg morfin? Körde 20 minuters uppvärmning på crosstrainer idag, sen ett stenhårt styrkepass och sen 45 minuters powerwalk som jag avslutade med lång, skön stretch.

Jag märkte idag att jag har gjort framsteg sen jag fick min gymintrukstion den 22 september. Det är först på sistone jag tagit styrketräningen på allvar, typ sen december, och det går fort framåt! Vikterna kryper långsamt uppåt och mitt självförtroende har skjutit i höjder. Förstår inte hur jag kunde leva utan att träna innan.

Under tiden jag promenerad gick Mean girls på tv och jag var ju bara tvungen att se den, mest för att mina bitches frågar lite då och då "vem är du i mean girls?". Älskar mina små fjortisar ;)



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0