Love it all

Har fortfarande kvar jättemycket av min positiva inställning som jag samlade igår, underbart! Så trots att det är 32 minusgrader och att jag steg upp före solen kände för att visa sig är jag nöjd. Åkte in till skolan för en mattelektion som börjar snart och jag känner mig galet motiverad att satsa på det här, eftersom att jag måste panikgöra det före Thailand.

Halva förmiddagen har jag hål och det är ju inte särskilt trevligt, men ska försöka göra bort lite skolarbeten då,  brukar sällan bli mycket gjort på hålen annars. 17.00 kör jag en timmes spinning och det är där målet för dagen ligger! Har aldrig kört en hel timme innan och jag tror det kommer sitta riktigt fint. Träningsvärken börjar komma krypande nu, har jag tur hinner den inte bryta ut fören ikväll.

Ehm. puss.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0