Like eating glass

Fy fan vad jag var trött imorse! Jag ville verkligen inte stiga upp, kändes som att jag höll på att dö. Tillslut orkade jag mig upp med tanken "fyra dagar kvar". Det där lovet kommer sitta fint, trots att det kommer bestå av pluggandes i all oändlighet. Jag får i alla fall sova ut och när det är dags att plugga får jag göra det hemma i mitt eget kök med obegränsad tillgång till kaffe och friheten att kunna göra det i mjukisbyxor.

Just nu har jag naturkunskap och just den här uppgiften vi gör nu är en sån jag hellre gör hemma än i skolan. Det blir nog så jag spenderar lovet, med att förklara hur jorden blev till, toppen! Resfebern har börjat krypa i mig också, jag som klarat mig sålänge, Siestataggen börjar också komma. Jag vill nog helt enkelt ha värme.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0