Ju mer man måste ju göra, ju mindre orkar man

Jag är så förbannat trött nu, tur jag får åka hem snart. Har jobbat med radion lite idag, men eftersom att jag ska vara borta har jag inte jättestor del i det, men lite har jag åstadkommit i alla fall. Lisa och Josefin åkte hem för ett tag sen, mest för att vi inte kan åstadkomma så mycket mer idag, men jag stannade kvar för att vänta på pappa då jag ska köra hem idag. Under tiden har jag äntligen fått ihop mitt dialektreportage, härlig!

Min att göra lista är äckligt lång nu och att stryka en sak känns inte särskilt upplyftande, men man måste ju börja någonstans. När jag kommer hem blir det middag hos farmor sen ska jag plugga matte, yeei! Klockan 8 ska jag möta Rebecka på gymmet så kör vi ett tvåtimmarspass och jag ska slakta hela kroppen.

Känner mig inte ett dugg nöjd med typsnitten för den här, stör mig jättemycket på det, men jag har inte tid att tänka på sådana smådetaljer. Intervjun blev i alla fall bra, tack Pålle!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0