Jag har blivit gnällig

Kom precis på att jag har blivit jävligt gnällig. Jag har alltid sett mig själv som positiv, men jag har märkt på sistone att jag låter grymt gnällig. Jag är stressad, riktigt stressad, men det här är nog första gången jag på allvar tror att jag inte kommer klara av någonting. Jag försöker verkligen leta efter ork och motivation, men den finns inte, också börjar jag gnälla.

Jag har alltid kunnat tvinga fram motivation och orken att göra det där sista som behövs göras, om det så krävt noll sömn och tusentals tårar. Det går inte längre. Så nu har jag en äcklig negativ syn på livet och borde låsas in till jag kommit över det här, för jag tycker inte om att jag utåt sett verkar vara en jävla pessimist.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0