I never wanted to dance with nobody but you

Kom till min kära skola för ett tag sen, känner mig motiverad för dagen faktiskt. Åkte in till stan med Rasmus och var här före sju, så då spenderade jag lite tid på gymmet med 20 minuters jogging och 10 minuters promenad. Köpte ju ett par joggingskor i september, men har inte använt dom till det syftet än, så nu kanske man ska ta tag i det! Jag har aldrig tyckt om att jogga, men idag kändes det riktigt bra. Annars brukar jag få ont i benen och axlarna, men jag har fått höra att det antagligen var för att mina gamla skor inte var bra. Så nu kör vi!

Vet inte riktit vad jag ska åstadkomma nu, men det blir säkert någonting av den här dagen också.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0