I know you never meant to, but you did

Söndag. Vad ska man säga? Tänker blunda för alla måste idag för jag vet att imorgon kommer jag kastas in i vardagen och all stress. Börjar bli lite panik nu inför Thailand känner jag, bara tre veckor kvar i skolan och jag har jättemycket att göra, men ingen ork. Ska ta mig något lätt att äta, sen hoppa in i duschen och resten av dagen har jag inga andra planer bortsett från att måla naglarna och kolla på tv.

Kommer inte orka blogga mer idag, min rygg måste få vila. Men jag har snört upp ett tidsinställt inlägg om det här med käk, har blivit lite av ett hälsofreak och har saknat gymmet som fan i helgen.

Idag fick jag tre av fem åskadare under tiden jag suttit här och snokat på facebook. Katten ser riktigt tuff ut, eller hur?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0