Helt slut

Jag är så äckligt trött så det är inte sant. Blir nog en relativt tidig kväll. Vet inte hur jag ska få ihop det, men det blir väl vad det blir. Klockan är nästan nio och jag ska hinna med att plugga matte, duscha och måla naglarna, helst så jag kommer i säng före tio. Dagen har varit fin annars!

Sände radio idag och det gick superbra, aningen flummigt, men va fan. Hade riktigt roligt i alla fall! Har hunnit med en sväng förbi gymmet också. Blev 45 minuter indoor-walking och sen körde jag lite axlar, rygg och mage. Har träningsvärk sen igår så det var lite tufft att träna, men känns grymt skönt nu efteråt.

Snodde några bilder av Josse från studion, om ni undrar vad alllas vår Hatt gör där så bjöd vi helt enkelt in honom för att plinka lite på gitarren. Gillar att vi alla ser superduperglada ut på sista bilden ^^





Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0