Filmhysteri (;

Hej hej, jag ska precis bege mig till andra sidan E4an (the hood) för att se film med Rasmus. Efter gårdagens Oscarsgala blev jag riktigt sugen på att se några av filmerna jag inte har sett än, så kanske blir en av dom, vi får se. På tal om Oscarsgalan gick jag och la mig 5.57 imorse när jag efter många timmars väntan fått bekräftat att "The kings speech" helt enkelt är årets bästa film.

Förresten, vad tänkte Natalie Portman med när hon valde sin outfit? Hon ser ju verkligen bra ut också dyker hon upp i det där. Att hon är gravid köper jag inte heller som en ursäkt, det går att vara skitsnygg fast man har mage. Det värsta är ju utan tvekan hennes tassels i öronen, herregud!


Kommentarer
Postat av: PORTMAN ÄLSKARE

DISSA INTE PADMÉ NU!!!!! VÄRLDENS VACKRASTE KVINNA!!!!!!!

2011-02-28 @ 21:23:37

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0