En tanke,

Har tänkt på det här hur många det är som tycker det är för dyrt att träna. Jag kan hålla med om att de där hundralapparna gymmet kostar kan vara tungt och klandrar ingen för att inte spendera pengar på det. Men där det skär sig lite för mig är när tjejer köper smink och kläder för flera hundra i månaden, men de har inte råd att gymma. Fattar ni hur fräsch man ser ut om man tränar? Kanske du inte behöver använda tre ton foundation varje dag om du tar tag i dig själv, börjar röra på dig och äta bättre. För det syns i hyn!

 

Sen är det inget argument att du är naturligt smal heller, tycker jag. Du har bara en kropp, ta hand om den! Du vill inte ha problem med ryggen när du inte ens är 30, bara för att du "inte har råd" att träna för 200 kronor i månaden.

 

Att bara springa på löpband och förbränna fett är dumt det också, våga styrketräna, man blir så satans snygg av det! Vem vill inte se ut såhär menar jag?


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0