De säger det var bättre förr

Har precis petat ihop min engelskauppgift jag fick att göra under tiden jag ska vara i Thailand. Det tog en halvtimme och tog alltså igen fyra engelskalektion, tacksam för det, har så mycket annat att göra också. Var uppe jättejättesent igår och råkade sova till två idag, inte bra! Men det var ändå skönt så vi får väl se hur det går att stiga upp fem imorgon. Jag ska i alla fall spendera två timmar på gymmet ikväll så får köra stenhårt så jag blir riktigt trött! Har haft spring i benen sen i måndags, men jag har ju varit sjuk så det var bara att gömma gymkortet och se glad ut.

26 dagar kvar nu alltså och jag tror inte ni förstår hur stressad jag känner mig över allt jag måste göra. Den här dagen gjorde i alla fall det lite lättare, genom att sova bort hela förmiddagen samlade jag nog en hel del ny energi. Men jag har hellre panik före jag åker än att komma hem till ett berg av läxor, det lär jag göra i all fall.

Paniklistan:
- Skriva ett nationellt prov i engelska
- Göra klart mitt dialektreportage
- Skriva en fördjupningsuppgift i svenska
- Rita grejer
- Göra något slags självporträtt i Illustrator?
- Animera en väldigt töntig blomma
- Göra min lilla animering till min smöriga dikt
- Plugga in fyra mattelektioner på egen hand OCH skriva prov på det! =D






Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0