Biokväll :)

Ikväll ska jag och Rasmus på bio. Vi fick nämligen två biobiljetter i julklapp och har inte kommit på något vi verkligen velat se, men idag har en film som verkar vara riktigt, riktigt bra premiär så vi ska självklart se den. Jag var i och för sig på bio förra helgen, men de här företagsbiljetterna är helt enkelt en jättebra uppfinning.

Filmen i sig tänker jag inte börja förklara nu, eftersom att jag inte alls kan föreställa mig hur den kommer vara, vilket är bra. Det var något med trailern till den som slet tag i mig bara, känns som den kan vara riktigt känslosam och ha underliggande tankar, mer än bara en handling från början till slut.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0