Ta på dig dansskorna

Helvete vilken natt jag har haft! Jag och syrran (det är alltid sjukt spännande att leka systrar på krogen) begav oss till Helsingborg igårkväll för att dansa och dansa är minst sagt vad vi gjorde! Kan säga att utelivet här skiljer sig otroligt mycket från det jag upplevt i Luleå. Alkoholen är mycket, mycket billigare och de flesta ställen håller öppet till fem på morgonen! Så det fanns absolut ingenting som hindrade oss att dansa konstant i sex timmar. Klubben vi var på var hur fet som helst och hade dubbla dansgolv och vi valde att spendera natten på housegolvet, shit vilken fet musik och dansgolvet var helt galet!

Landade innanför dörre åtta på morgonen och har degat i sängen hela dagen. Nu sitter jag bara och väntar på att locket för öronen ska släppa, lite obehagligt att fortfarande inte höra som man ska.



Dansade bland annat till Dada life igår, MHM!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0