Stulet

Ni vet när man har saker att göra, men det verkligen inte går, lite så. Det sista på packningen ska fixas, men jag vill bara sitta här. Nåja, natten är ju lång. Först och främst ska jag dricka upp min stora tekopp och under tiden behöver jag ju självklart lite tidsfördriv som jag idag stulit av Rebecka som även står för teet. Känner mig tjuvig.

1. Fullständigt namn? - Rebecka Birgitt Kristin Österberg
2. Exakt ålder? - snart 19år
3. Vart bor du? - hemma.
4. Bor tillsammans med? - Med mamma.
5. Husdjur? - Nej, drömde i natt om en katt som kunde göra hive five, men sån tur har jag inte.
6. Färg på ditt hus? - Vitt, med vita knutar.
7. När är du född? - Den andra mars 1993.
8. Klass? - Mp09
9. Vilket år tar du studenten? - Våren 2012.
10. Något jobb? - Mitt extra jobb + mitt UF.
11. När ska du sova ikväll? - Säkert aldeles för sent.
13. Duschat idag? - Yes, på morgon.
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Jordgubbar & Keso, lax med sallad...massor med thé..osv.
17. Dagens klädsel? - Leggings som inhandlades i helgen + stickad tröja i storlek XL. mys.
19. Dagens sötnos? - J ♥
20. Dagens roligaste? - Att Johanna kommer och julmyser med mig ikväll.
21. Har du många vänner? - Egentligen inte, finns så många fina och sen alla det andra.
22. Hur många har du kysst? -
23. Vem kramade du senast? - Dt var nog Niklas.
24. Hur många vill du ha sex med? - Jag vet inte, har aldrig tänkt på det så.
25. Hur många du varit otrogen mot? - Sisådär 7-8  stycken, eller så ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja ♥
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Andreas.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från J, hjärta.. osv.
FAVORIT:
31. Film? - Har mest sett sånt man blir mörkrädd av på senaste.
32. Låt? - Mer jul - om jag hör den en gång till börjar gråta, den borde inte få finnas, eller beblanda sig med musik.
33. Mat? - Någonting starkt & kladdigt.
34. Dryck? - Citronvatten - överdoserar?
37. Stad? - En varm helst, typ Barcelona?
38. Land? - Hade velat åka till flera helst hela tiden och just nu.
39. Ämne i skolan? - Graf.
40. År? - Finns någonting bra med alla.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Oj, minns inte.
42. Personen du kysste? - J såklart.
43. Gången du spydde? - minns inte det heller.
44. Gången du grät? - mest hela tiden, gråter för fina texter, gamla människor och allt man kan bli glad av.
45. Pizzan du åt? - måste ha varit för någon vecka sedan. Det var garanterat vegetarisk och säkert god.
46. Gången du var i göteborg? - Mina vägar har aldrig lett dit.
47. Gången du var i stockholm? - För några veckor sedan..
48. Gången du var full? - Oj, två månader sedan ?
49. Gången du var hög? - Har nog aldrig varit det?
50. Personen som såg dig gråta? - Mamma
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt, svart är i en gråzon.
52. Hund eller katt? - båda gillar att gosa med mig lika mycket.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa, har blivit väldigt hemmakär.
54. Tv-spel eller datorspel? - tvspel mot mina manliga kompisar.
ANTAL:
70. Personer du älskar? - 9.
71. Personer du hatar? - 0.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många fler.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? - en? sen förvanlas den till en ballong i min mage, och jag ser höggravid ut resten av dagen.♥
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Siesta, LK, PDOL, Trästocks, Musikensmakt..och säkert någon till.
76. Gånger du haft minnesluckor? - en.
77. Piercingar har du? - I öronen och i naveln.
78. Personer du saknar just nu? - typ pappa & Felicia som alltid. Och J, har inte kramats med han sen igår??!?!
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
VEM:
81. Ska du träffa imorgon? - Har ingen dejt planerat.
82. Sjöng du senast för? - Minns inte, sjunger lite hela tiden.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Använder inte msn. Finns det fortfarande?
84. Spelade du tv-spel med senast? - Andreas, Tony och Micke.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen?
89. Vill du sova brevid inatt? - J. Dock är han på jobbet...
VAD:
90. Gör dig glad? - fina texter, varma kramar och söta djur.
91. Gör dig ledsen? - elakheter.
92. Vad vill du helst göra nu? - ligger i sängen, ska strax plocka fram bakkunskaperna.
93. Önskar du att du slapp göra? - mitt engelska exarbete.
94. Vill du ha nu? - en röd eller blå sammetsklänning.
95. Önskar du dig i Julklapp? - ingenting speciellt...hoppas mest på att det blir mysigt.
96. Längtar du till? - Julafton, julov och allt som börjar på jul och är fint.
97. Tycker du om dina betyg? - Att jag borde anstränga mig mer.
98. Ångrar du i ditt liv? - Lever i min rosa bubbla där det finns någonting positivt med allt.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Många saker♥N

1. Fullständigt namn? -Johan Birgitta Karlsson
2. Exakt ålder? - 18 år, 3 månader, 2 veckor och 6 dagar
3. Vart bor du? - I Töre, där vi luktar diesel om fingrarna!
4. Bor tillsammans med? - Pappa, lillebror, massa djur och bonusmorsan på helgerna
5. Husdjur? - Hund, hund, hund, hund, katt.
6. Färg på ditt hus? - Gult och brunt, usch..
7. När är du född? - Det borde gå att räkna ut med hjälp av fråga två.


8. Klass? - Mp09
9. Vilket år tar du studenten? - 2012!
10. Något jobb? - Nej.
11. När ska du sova ikväll? - I framtiden
13. Duschat idag? - Som sagt, det är diesel som gäller
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit? - Stekta ägg, pasta med parmaskinka ♥, köttbullar, ägg, räkor
17. Dagens klädsel? - Jeans, svart linne och min underbara gula kofta
19. Dagens sötnos? - Dina :*
20. Dagens roligaste? - Att jag och Rebecka köpt samma julklappar till varandra x')
21. Har du många vänner? - Vänner för mig är ett starkt ord, jag har ett par, tre stycken som jag håller varmt om hjärtat.


22. Hur många har du kysst? - Ingen vet, så vild är jag
23. Vem kramade du senast? - Rebecka <3
24. Hur många vill du ha sex med? - Satsar på ett par hundra
25. Hur många du varit otrogen mot? - Ett par stycken
27. Har du pojk-/flickvän? - Gult.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Rasmus
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Robert, som frågade efter min adress


FAVORIT:
31. Film? - Pianisten är ju hur undebar som helst, Forrest Gump är svår att slå med också diggar jag Napoleon Dynamite
32. Låt? - Just nu Houdini med Foster the people
33. Mat? - Asiatiskt. Typ, stekt ris med ingefära, hur gott som helst
34. Dryck? - Te
37. Stad? - Jag gillar Malmö faktiskt
38. Land? - Av de jag besökt hittills tycker jag nog mest om Sverige faktisk, torris.
39. Ämne i skolan? - Medieproduktion eller graf
40. År? - Måste väl säga 2011 då jag föredrar att leva i nuet
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Diaz
42. Personen du kysste? - Säkert någon söt
43. Gången du spydde? - Haha,, typ dagen efter halloween, på golvet.. juice alltså,..
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - En maxim i fredags
46. Gången du var i göteborg? - två, tre år sen
47. Gången du var i stockholm? - Har inte varit i Stockholm på fyra år, men hängde på Arlanda senast i juni. Imorgon kör vi igen!
48. Gången du var full? - Lördags
49. Gången du var hög? - Mest hela tiden
50. Personen som såg dig gråta? - Rasmus
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda har sin charm
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Lutar åt hemma
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
ANTAL:
70. Personer du älskar? - 9.
71. Personer du hatar? - 0.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -Ett tiotal skulle jag gissa på
74. Glassar du ätit på en dag? - Oh shit, kanske fem?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Siesta, LK, Pdol, Trästocks.
76. Gånger du haft minnesluckor? - En.
77. Piercingar har du? - Bara två i öronen
78. Personer du saknar just nu? - Diaz, mamma, Ida, lillebror <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Det känns som att det är helt och fungerande i nuläget i alla fall
VEM:
81. Ska du träffa imorgon? - Mamma :D
82. Sjöng du senast för? - Nu är det jul igen, eller vad den nu heter.. pinsamt..
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Robert?
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ah shit, det är över ett år sen, Rasmus?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - aragorn.

(Var är 87 och 88???!!)

89. Vill du sova brevid inatt? - Dina
VAD:
90. Gör dig glad? - Härliga människor, bra låtar, vaniljrökelse
91. Gör dig ledsen? - mina flummiga tankar
92. Vad vill du helst göra nu? - Hoppa ur mina kläder, in i en tunn sarong och snacka djupa grejer i en viss säng med en viss man som sedan skrattar åt mig när jag börjar gråta.
93. Önskar du att du slapp göra? - Packa..
94. Vill du ha nu? - En massa mys
95. Önskar du dig i Julklapp? - allt det vanliga
96. Längtar du till? - Skåne!
97. Tycker du om dina betyg? - väldigt nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag bestämde mig för att börja på Nti, alla fina saker som kommit ur det och Luleå. Kan påpeka att alla jag älskar som inte hör till familjen har jag mött tack vare det. 


 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0