Söndag

Oj vilken fin morgon alltså! Vaknade upp ur en helt otroligt dröm där jag befann mig i Indien hos en kvinna och hennes son som jag träffat på flygplatsen. Jag fick bo hos dem ett tag och jag följde den här pojkens liv i några dagar med min kamera. Vilka bilder jag fick! När jag steg upp vandrade jag ner till köket där det bakades bröd, hur mysigt som helst. Senare idag ska det bakas julgodis och jag ska göra en massa kamelpepparkakor för det är ruggigt häftigt. Men nu måste jag klä på mig, vet inte om yogabyxor och t-shirt är en passande outfit att gå ut i decembervädert i. Ska nämligen ner på julsöndag i byn, alltså den här dagen måste bara bli mysig annars går något väldigt snett.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0