Som tidsfördriv

Sitter och fixar in ett par nya låtar på min mp3 sen ska jag bege mig ut på en promenad. Min mage är sjukt svullen sen middagen igår och jag kommer mest troligt visa den till och från ikväll i min minimala topp och de låga jeansen jag ska ha på mig så vill helst inte se gravid ut. Sen ska jag dricka cider ikväll, men jag får ta det problemet då. Så medan musiken fixar sig själv kör vi en lista, yeei,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hur mycket som helst! Jag har ju blivit vuxen liksom?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, hade ett löfte om att gå ner 6 kg, jag gjorde det till 12 *stolt*
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej och med tanke på min åldersnojja är det tacksamt.
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen nära, men det känns som att många bara fallit ihop och dött från ingenstans i år.
5. Vilka länder besökte du? Thailand och Danmark (tufft)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ett ordentligt jobb som jag trivs med
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Oj, inga specifika datum så, kanske min födelsedag 29 juli
8. Vad var din största framgång 2011? Tycker jag gjort massa bra saker, körkortet, fixade mig ett jobb också har jag nog hittat mig själv ganska ordentligt
9. Största misstaget? Som ni kanske känner till ångrar jag aldrig saker.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är jag ofta, småförkylningar som hänger över en länge, men inte riktigt sjuk, nej.
11. Bästa köpet? Mina yogabyxor! <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? Nöjen och det ångrar jag inte en sekund, resor, fester, fika, spelningar osv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alltså jag måste faktiskt säga att körkortet är årets bedrift och jag är sjukt lycklig över det. Materiell brud,,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Skjut mig i huvudet
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, mycket!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, tappade fokus rätt hårt i höstas.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
18. Hur tillbringde du julen? Med mamma och Pålles familj :)
19. Blev du kär i år? Jodå
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother !
21. Bästa boken du läste i år? Shantaram, inget snack om saken
22. Största musikaliska upptäckten? Foster the people
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En tatuering :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Småskit?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Blev bjuden på middag i Piteå av mina fina vänner, sen förfestade vi hos Josefin och sen letade vi oss ut till ett öltält
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Skolan hade gärna fått vara lite vettigare i våras, usch...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Johanna
29. Vad fick dig att må bra? Alla härliga äventyr med mina fina fina vänner ♥
30. De bästa nya människorna du träffade? Oj, har inte plockat på mig några nära vänner i år, men jag har träffat massa balla människor på krogen också självklart Diaz, honom får vi inte glömma

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0