Slösat pengar

Lyckades få med mig hem det jag tänkt köpa idag för en gångs skull. Jag var ute efter nya jeans och det visade sig att rean på Weekday var helt sinnessjuk! 50 - 75% på i princip alla jeans, jag tog med mig två par hem. Visste ni förresten att Cheap monday är mitt favoritmärke när det kommer till jeans? Jag var även på jakt efter en sportbh och en sån hittade jag också, den satt som en smäck och jag längtar till jag får pröva den på gymmet.



Utöver det här plockade jag på mig ett par svarta leggings och ett vanligt läppglans. Sen trycke jag i mig en china box och efter det en efterlängtad latte innan jag begav mig hemåt. Jag är sjukt nöjd med dagen.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0