It's just some phases we have to pass

Idag är Johanna trött, riktigt trött. Låg och vred mig timme efter timme igårkväll, det kändes som jag hade ett stort åskmoln i huvudet som inte ville lämna mig ifred. Men upp tog jag mig i alla fall och det är verkligen en prestation från min sida med tanke på hur lat jag varit på sistone. Insåg även att det bara är femton dagar till jag åker hem till Skåne, vilket även innebär att det bara är nio dagar kvar i skolan i år för mig, shit vad den här hösten har rusat förbi! Hoppas bara vintern går lika fort, jag är redan otroligt trött på att alltid vara stel och frusen och det är inte ens minusgrader.

Dejtade Murakami en sväng inatt i min sömnlöshet, alltid lika trevligt.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0