I just wanna feel your hands all over me

Har stirrat på en rumpa konstant i två timmar, börjar känna mig lite skev i huvudet. Efter några omgångar av skrivarbråk fick jag även se ett litet smygresultat av några av mina bilder. Det är något speciellt med att få sina bilder på riktigt papper, älskar känslan av papper under mina fingrar, speciellt om det är matt. 

Tacksamheten över att det är fredag går inte att beskriva, jag behöver få vara ledig. Så nu ska jag snart hoppa på en buss mot min fina lilla by också ska jag göra så lite jag bara kan idag. Underbart!



Kommentarer
Postat av: Sara

Fräscht Johanna! Tror du jag vill se sånt här på din blogg? x)

2011-12-16 @ 18:57:52
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0