I got so sick of being on my own

Mycket trevlig kväll igår! Jag kände mig dock nöjd vid ettsnåret och gav upp då, man ska ju sluta när man är på topp sägs det. Sen tycker jag det är förjävligt att man inte kan få stå på ett dansgolv utan att bli slickad på, jag försöker dansa, inte dra igång ett förspel med dig hjärtat. 

Den här dagen har spenderats i sängen. Vaknade vid tio men jag kände att jag inte ville ha något att göra med omvärlden överhuvudtaget så jag tvingade mig att somna om några gånger tills klockan slog halv tre. Det känns som att det är drama och konstant kaos, stress och panik och allt vad det nu heter, men ändå känner jag mig mer rastlös än någonsin.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0