'Cause no one's gonna mess with me

Lyssnar på galet bra musik och surfar runt på systembolagets hemsida efter något smarrigt till nyårsafton. Till slut har jag bokat vad jag ska göra och det känns aningen motigt att en än gång öppna plånboken för festandets skull, men jag lovar att det är sista gången i år. Annars umgås med familjen, myser på, lever i min egen lilla Skånebubbla där jag till största del njuter av att vara här ensam. Det är fint, men det börjar bli stickande påtagligt att det inte är något hållbart eller på något vis konstant. Ett uns av hemlängtan börjar krypa fram, men jag ignorerar det och njuter så mycket det bara går i sex dagar till.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0