An eye for an eye and an F for fight

Jag är sjuk, inte okej, inte alls okej. Kände mig ruggigt hängig på jobbet igår och vaknade av att min telefon vibrerade en enda gång typ sex imorse och då mådde jag otroligt dåligt. Jag hoppades på att piggna till så jag kunde åka och jobba, men det verkar inte hända. När det gäller jobb är jag ganska bra på att härda ut, men när man har rösten som verktyg i jobbet hjälper det inte hur envis man än är om den sviker en.

Åh btw, drömde en lång, lång mardröm om att jag var med i en bilolycka och fick lite glassplitter i ögat så jag sprang till läkaren två gånger om dagen i en vecka och till slut kom de fram till att om jag ville ha kvar mitt körkort och någonsin kunna fotografera igen behövde jag en enorm protes för massa pengar att bära runt på huvudet. Att jag dessutom glömde kortet hemma när jag fick min enda chans att köpa den var ju också väldigt roligt.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0