Tänker på alla saker vi har gjort

Ska snart rusa iväg till kyrkan för att repa inför bröllopet jag ska sjunga på imorgon. Det känns som att jag tagit mig vatten över huvudet, antagligen misstar jag mig så det ska bli skönt att repa så man får lite kontroll över situationen. Jag ska sätta varenda ton imorgon så är det bara!

När jag är klar i kyrkan ska jag hem och göra mig i ordning i lugn och ro för ikväll ska jag ut och röja med Rebecka! Det känns som att det är dags för min första riktiga partykväll sen jag blivit myndig, tidigare har det mest blivit underbara, mysiga samtal över några öl. Jag uppskattar både och lika mycket men man måste ju variera sig :)



Kommentarer
Postat av: william

roligt att sjunga på ett bröllop:D

vilken låt:D?



SV; tackar för feed backet:D

2011-08-06 @ 10:08:24
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0