Sommarens sista sväng till Särkivaara?

Skulle anta det, känns lite tråkigt, men jag är ändå nöjd över att jag faktiskt tagit mig dit i år. Att åka och sätta sig i en stuga mitt ute i ingenstans har inte känts så lockande för mig tidigare, men jag har fått helt nya intressen och prioriteringar i sommar. 

Hur som helst så råkade det bli så att jag impulsivt bestämde mig för att åka till stugan och hänga där en kväll med familjen. Tog det riktigt lugnt och njöt av att inte ha några måsten alls. Också drack vi ett gäng öl på kvällen, personen som fick för sig att supa ner mig var min pappa, så tack för baksmällan far! 

Det var hur härligt som helst ♥



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0