Smirking between dignified sips of his dignified peach and lime daiquiri

Mår ganska dåligt, fan. Har varit hemma från skolan idag och vilat upp mig. Sov till elva sen låg jag i soffan och kollade på Oprah med tårar i ögonen och åt kladdkaka (tantvarning) till tre då jag somnade tre timmar. Känns som en riktig sjukdag, det jobbiga är  att det har inte hjälpt utan jag mår fortfarnade dåligt. Oavsett om jag spyr fågelungar eller nåt så måste jag ändå till skolan imorgon, så nu tar jag till det tunga artilleriet. Världens godaste choklad! ♥


Kommentarer
Postat av: beakis

ahhh fan förlåt för att jag smittat dig !! <3

2011-08-31 @ 23:16:45
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0