"Jag har en app för det" ;)

Internskämt, förlåt. Jag var nyss ute på en promenad och provade köra med Runkeeper, appen alla borde ha som någonsin rör på fläsket. Den visar exakt hur långt du springer, går, cyklar eller vad du nu gör. Du får upp medelhastigheten, kaloriförbrukningen och en karta över din rutt. Dessutom skickar den ett peppande mejl till dig när du slagit ett personligt rekord om du vill, kör du med musik via telefonen berättar den också var femte minut vad du har för hastighet osv. Hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: beakis

heheeh en sån måste jag i min framtid skaffa.



LOVE IS IN the air ;) nästan så jag borde facebooka bilden :D

2011-08-09 @ 20:35:06
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0