I've never looked better and you can't stand it

För det första, jag tycker inte nödvändigtvis krogen är överskattad som alla andra tycker. För det andra, nattlivet i Luleå är värdelöst :D

Med det ute tänkte jag berätta om gårdagen i några få rader. Blev vindrickande hos Joel med honom, Rebecka och Robert. Kvällen bestod av allt från diskussioner om banker, räntor och aktier till hetsigt fotbollsspel (versionen på bräde, nej, vi sparkade inte boll i vardagsrummet). 

Kring midnatt drog vi ut, men efter att ha gått runt alla stans barer som antingen var stängda eller hade för hög åldersgräns hamnade vi på Heroes där vi stannade till stängning. Hade förvånansvärt roligt och hade hur bra sällskap som helst :)


Vi hade en paparazzifotograf vid vårt bord igår, men det hjälper föga om man inte vet var man hittar bilderna, tur är väl det. Själv fotade jag bara mitt vinglas hos Joel när vi fortfarande var sofistikerade och inte hade börjat shotta ur normalstora glas och spela om klunkar än ...

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0