Ett nytt liv på ett papper

Ni anar inte hur tacksam jag är för mitt nya schema! För mig säger det inte alls "åh nej sluta fem tre dagar i veckan" utan snarare är det som ett papper på att jag får mitt liv tillbaka. En ynka dag i veckan ska jag hoppa på bussen 6.45, en enda dag! Att inte få sova längre än till fem har verkligen förstört mitt liv, jag har inte haft ork till någonting. Nu ska jag ta tillbaka min energi och mitt liv :)

Sen att jag har två saftiga hål gör mig bara lycklig, för mig är de inte hål utan de skrikare snarare "GYMMET!!"


Kommentarer
Postat av: beakis

kul att vi har typ noll lektioner tsm..

2011-08-17 @ 17:56:08
URL: http://beakis.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0