En nystart

Kom nyss in från en runda i skogen och jag vill bara döda mig själv! Någon gång i juni sprang jag fyra-fem gånger längre än jag gjorde idag. Jag skäms. Jag som alltid har hatat att springa bestämde mig till slut för att göra det och jag slet som ett djur för det! Också när jag väl får resultat kastar jag bort det ...

Sommaren har innehållet alldeles för lite träning och på tok för många öl, fast det ångrar jag dock inte för det var värt det, men nu får det vara ändring på det. Det här handlar inte om att jag blivit fet eller något, det har jag inte hur som helst, men jag tycker det är hemskt att jag ska börja förstöra min kropp och min konditon när jag bara är ynka arton år. Det är dags för förändring!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0