Do you want to see the world in a different way ?

Idag har jag varit duktig och uträttat lite saker. Tog tillfället i akt och övningskörde till Kalix, imorgon blir det en sväng till Luleå också, nu jävlar ska jag ha körkort! När vi ändå var i Kalix bestämde jag mig för att gå in på banken och göra bort lite ärenden. Så nu har jag öppnat ett helt nytt konto som mina föräldrar inte har någon som helst kontroll över, jag har skaffat mig internet- och telefonbank och har dessutom sett till att studiebidraget kommer att komma in på mitt konto från och med nu. Skönt!

All ångest jag hade förut för att bli vuxen är som bortblåst. Det är verkligen en befrielse att få göra nästan vad man vill och bestämma själv.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0