And isn't this exactly where you like me?

Första skoldagen, det känns jobbigt. Den här eviga tröttheten som hänger över mig om vintrarna kom på mig idag. Hade varit skönt om man kunde få lite mjukstart och lärarna anser att vi får det, jag som måste stiga upp halv sex ser det inte riktigt på samma sätt. Annars är jag taggad rent överlag. Det känns som att jag kommer lära mig massa och ha roligt i år, men samtidigt känns det som att min skola börjar bli lite för oseriös för att jag ska palla ett tredje år där.

Nu ska jag göra mig något gott och krypa ner i soffan, en av fördelarna med skolstart är att det alltid kommer nya tv-program att mysa med. Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0